>

piątek, grudnia 20, 2013

tagi prezentowe - Grudzień Codziennie #20

Witajcie :)

Pamiętam swoje pierwsze kroki w scrapbookingu kilka lat temu - wszystko było dla mnie trudne i skomplikowane. Z upływem czasu umiałam coraz więcej i wiele rzeczy stawało się dla mnie prostszych.

Dziś chciałam Wam pokazać, jak szybko (już mało czasu do Świąt) przygotować proste tagi prezentowe. Najpierw trzeba poszukać w swoich zasobach różnych świątecznych stempli. Ja użyłam stempli Kelly Purkey, której pomysły uwielbiam.


1. Najpierw na białym papierze wizytówkowym odbiłam wystarczającą ilość motywów, które później wycięłąm.



2. Przygotowałam sobie tagi (wycięłam je wykrojnikiem, ale jest to na tyle prosty kształt, że można je też wyciąć po prostu nożyczkami) i zaczęłam stemplować innymi stemplami.


3. Dodałam taśmy i "flagi" z napisem "believe" (czyli - uwierz).



4. Na papierze nutowym dodałam stemplowane napisy. 



5. Gdzieniegdzie dokleiłam śnieżynki, dodałam wstążęczki i zrobiłam przeszycia. I gotowe :)




To już ostatni mój post w ramach projektu Grudzień Codziennie. Dziękuję raz jeszcze za wszystkie prace, którymi się z nami dzielicie i mam nadzieję, że wspólne inspirowanie się było czymś fajnym dla Was. Ja uwielbiam oglądać Wasze pomysły ubrane w materialną formę!!

Wesołych Świąt ode mnie dla wszystkich kreatywnych duszyczek!!!

Tusia Lech



2 komentarze: