>

sobota, grudnia 21, 2013

Pakujemy black&white - Grudzień codziennie #21


Kochani dzisiaj dla odmiany przygotowałam dla Was nic słodkiego, nic do pieczenie i nic kolorowego za to 2 inspiracje pakowania prezentów dla fanów stylu black&white:-)

Uwielbiam pracować z taśmami Washi Tape dają tyle możliwości:-)
Mój pierwszy prezent zapakowałam w zwykły grubszy biały papier i do polowy okleiłam taśmą washi w czarne choineczki.
Podobnie stworzyłam choinkowe tagi. Kartkę okleiłam taśmą i wycięłam z niej prostokąty.
Tagi oklejamy oczywiście tylko z jednej strony żeby na drugiej umieścić osobę dla której jest prezent.




Do ozdobienia prezentu nr.2 użyłam tego samego papieru a gwiazdkowy wzór stworzyłam za pomocą stempelka:-)



Piękne taśmy washi można już znaleźć w wielu sklepach.
Rozejrzyjcie się dobrze a na pewno znajdziecie coś ciekawego dla siebie.


Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam wszystkim Wesołych i Szczęśliwych Świąt :-))

Syl



1 komentarz: