>

poniedziałek, grudnia 09, 2013

Sople na choinkę - Grudzień Codziennie #9


Witam Was serdecznie,
bardzo się cieszę, że mogę Was inspirować w tym cudownym miejscu wraz z tyloma wspaniałymi dziewczynami :)
W przedostatnim poście Tusia prezentowała niezwykłe, koralikowe ozdoby na choinkę, pozostanę więc w temacie i pokażę Wam sople w nowej odsłonie. Z dzieciństwa pamiętam sople w postaci cukru zawiniętego w ciemne papierki, postanowiłam więc, że moje będą kolorowe i wesołe.




Do zrobienia sopli wykorzystałam filię dostępną w każdej kwiaciarni, papierowe, ozdobne taśmy, brokat, papier do scrapbookingu i złotą nitkę.
Każdy sopel powstał z kawałka folii o wymiarach 5cm x 20cm.
Na pierwszy ogień poszły taśmy :) Na środku foliowego prostokąta przykleiłam szeroką taśmę w złote kropy o dł. 12cm całość zwinęłam na grubej kredce a końcówki związałam złotą nitką. Podobnie powstał sopel w złote paski. Z taśmą różową zrobiłam odwrotnie, najpierw zwinęłam folię a następnie nakleiłam taśmę.





Kolejny pomysł na sople to wykorzystanie papieru. Ja skorzystałam z papieru do scrapbookingu, ale z powodzeniem sprawdzi się też zwykły kolorowy papier. Z papieru robimy rurki, a następnie owijamy je folią. Należy pamiętać, że grubszy papier trudniej zwija się w rulon.
Na koniec sopel brokatowy. Fragment filii posmarowałam klejem i obsypałam brokatem, gdy klej wysechł filę zwinęłam na kredce, tak aby brokat był w środku.




Mam nadzieję, że moje sposoby na sople Was zainspirowały :) Czekamy na Wasze prace, pozdrawiam cieplutko :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz