>

poniedziałek, grudnia 16, 2013

Niesztampowe kartki - Grudzień Codziennie #16

Witam Was serdecznie

Dopadła mnie co prawda choroba, ale przed jej głównym atakiem zdążyłam przygotować dla Was kolejna inspirację - tkaninowe kartki świąteczne. Nie każda z nas umie/lubi tworzyć wymuskane, idealnie docięte kartki. I choć takie idealne kartki są piękne, czasem można też stworzyć coś bardziej szalonego :)

W obydwu kartkach baza jest papierowa - pisanie życzeń najlepiej jednak udaje się na papierze :) Jednak front kartki składa się z warstwy płótna, kolorowej tkaniny w róże, filcowych choineczek i śnieżynek z naszytymi koralikami i papierowego elementu z napisem "December 25".


Dodatkowym ozdobnym elementem jest spinacz w kształcie domku z serduszkiem z przywiązanym doń prawdziwym, dzwoniącym dzwoneczkiem.


Obdarowany będzie miał sto procent pewności, że kartka jest robiona ręcznie :)

A poniżej jeszcze jedna - z wyciętym z filcu reniferkiem, śnieżynką, taśmą Green Gate, ozdobnymi szpilkami i także papierowym elementem z napisem "be merry". Ten element obszyłam małymi koralikami.


Mam nadzieję, że troszkę Was zainspirowałam do innego spojrzenia na kartki :)
Podzielcie się z nami koniecznie linkami do Waszych blogów. Czekamy :)

A ja osobiście sukcesywnie odwiedzam wszystkie Wasze blogi i podziwiam cuda, które tworzycie!

 Tusia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz