>

wtorek, grudnia 17, 2013

Craftowo - zimowy domek - Grudzień Codziennie #17



Kolejną inspiracją świąteczną, jaką dla Was przygotowałam jest craftowo - zimowy domek.
Początkowo miał być typu "piernikowego", ale jak to zwykle u mnie bywa w trakcie robienia pojawiły się inne pomysły, a ponieważ dziecko moje powiedziało, że "domek ma być do zabawy" pojawił się też główny bohater :)




Do zrobienia domku wykorzystałam zwykły kolorowy papier techniczny, trochę papieru do scrapbookingu i kalki technicznej.
Z braku czasu naszkicowałam szybko "szablon" i wg niego wycięłam domek. W sieci
można znaleźć dużo przykładów, gdzie pokazane są poszczególne kroki robienia takich domków wraz z dokładnymi wymiarami.




Gdy domek jest już gotowy przystępujemy do tworzenia otoczenia, tła i wszystkich dodatków.





Zaproście dzieci do wspólnego tworzenia, a efekt z pewnością Was zaskoczy :)
Pozdrawiam serdecznie i Wesołych Świąt



1 komentarz: