>

środa, grudnia 04, 2013

Choinki z papieru - Grudzień codziennie #4


Witajcie!
Jest mi niezmiernie miło, iż wraz z innymi utalentowanymi, wspaniałymi dziewczynami mogę Was inspirować grudniowo w tym cudownym miejscu :-)

Na swój pierwszy post przygotowałam świąteczna ozdobę - choinkę. Bo to przecież właśnie choinka jest jednym z głównych symboli Bożego Narodzenia.
W moim domu, oprócz głównej, ogromnej, żywej choinki stawianej w salonie, co roku w prawie każdym innym pokoju też pojawiają się choinki różnych rozmiarów. Od takich zupełnie malutkich, wykonywanych przez moich synków w przedszkolu, aż po troszkę większe, które wspólnie przystrajamy.

Choinka, którą specjalnie dla Was wykonałam jest mroźna, oprószona śniegiem, jakby wyjęta z zaśnieżonego lasu :-)




Zrobiłam ją na bazie styropianowego stożka, dostępnego w prawie każdym sklepie papierniczym.
Stożek obkleiłam listkami w różnych kształtach, wyciętymi dziurkaczami z papieru do scrapbookingu. Następnie listki "pomalowałam" delikatnie klejem i mocno obsypałam brokatem, perełkami i sztucznym śniegiem. Na koniec przykleiłam na choince frywolitkowe gwiazdeczki i przyozdobiłam ją kokardą oraz łańcuchem z koralików.



Będzie mi bardzo miło, jeśli moja choinka zainspiruje Was do stworzenia własnych.
Podzielcie się nimi z nami. Swoje prace możecie linkować pod tym postem.

Pozdrawiam Was grudniowo!
Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz